Konkurs na logo kampanii promocyjnej "Głowno. Rodzinna Re - Kreacja"
W piątek, 29 marca Burmistrz Głowna ogłosił konkurs na opracowanie jednolitego znaku graficznego (logo) kampanii promocyjnej "Głowno. Rodzinna Re-Kreacja".
Zasady oraz termin przeprowadzenia konkursu określone zostały w
Regulaminie.
Wyłonione w Konkursie logo będzie wykorzystywane do identyfikacji wizualnej kampanii promocyjnej miasta. Prace konkursowe składać można do 19 kwietnia 2013 r.; ogłoszenie wyników nastąpi 3 maja 2013 r.
Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna (pełnoletnia) bądź osoba prawna i to zarówno indywidualnie, jak i zespołowo. W przypadku zespołu projektowego należy jednak jednoznacznie wskazać przewodniczącego grupy, który będzie jej reprezentantem i któremu w przypadku wygranej zostanie wypłacona nagroda.
Projekt powinien być niepowtarzalny i oryginalny oraz powinien identyfikować Głowno z miejscem przyjaznym rodzinnemu, aktywnemu wypoczynkowi blisko natury oraz z miejscem, w którym dziecko nie tylko się wybiega i pokąpie, ale także rozwinie tu swą kreatywność i zmysły, a przez to wzbogaci swe doświadczenia. Do pracy konkursowej należy dołączyć wypełnioną i podpisaną
kartę zgłoszenia konkursowego.
Komisja Konkursowa przyzna jedną nagrodę w wysokości 2.000 zł brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za przeniesienie na Organizatora praw autorskich majątkowych do wybranego logo.
Prace zostaną ocenione przez Komisję Konkursową powołaną przez Organizatora do 15 kwietnia. Zasiądą w niej przedstawiciele: Burmistrza, Rady Miejskiej, Młodzieżowej Rady Miejskiej oraz profesjonaliści - graficy, specjaliści w zakresie marketingu miejsc, kreowania marki oraz komunikacji wizualnej. Komisja dokona wyboru jednego, najlepszego projektu przy zachowaniu anonimowości zgłoszonych projektów.
Więcej na temat głównej osi promocji miasta Głowna
Promocja Rodzinnej Re-Kreacji w Głownie w prezentacji multimedialnej województwa łódzkiego
Spot promujacy