Burmistrz Głowna informuje, że do 28 lutego 2019 r. w Urzędzie Miejskim w Głownie będą przyjmowane wnioski od mieszkańców o udzielenie dotacji celowej na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2019 roku. Powyższa dotacja obejmuje demontaż i odbiór albo tylko sam odbiór wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest.
Formularze wniosków są dostępne w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Głownie, ul. Norblina 1, 95-015 Głowno, I piętro, pok. Nr 18 lub na stronie internetowej www.glowno.pl.
Przypominamy, że zgodnie z zasadami prawa budowlanego, przed przystąpieniem do prac obejmujących wymianę pokrycia dachu należy dokonać zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia takich robót w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu, ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz. Kopię dokonanego zgłoszenia z pieczątką starostwa należy załączyć do wniosku o usunięcie wyrobów zawierających azbest (dotyczy tylko wniosków obejmujących jeszcze nie zdemontowane pokrycia dachowe).
Informacje w zakresie procedury zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia robót udziela Starostwo Powiatowe w Zgierzu, tel. 42 288 82 00.
Warunkiem realizacji ww. zadania jest uzyskanie przez Gminę Miasta Głowno dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Urząd Miejski w Głownie Skrzynka podawcza na ePuap Konto dochodów Budżetu Miasta Głowna: Konto opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi: |
poniedziałek - piątek: 08:00 - 16:00 poniedziałek - piątek: 08:00 - 15:00 |